هـــــــــــــــــــــــــــــــــر وقــــــــــــــــــــــت

O.o°•...♥♥♥لالــــه ی وحشــــــــــــــــــــــــی♥♥♥...•°o.O

دل های پاک خطا نمیکنن ... سادگی میکنند و امروز سادگی پاک ترین خطای دنیاست ....

<-code-top->

                          هر وقت  

 

         قلبت از سختی ها به تنگ آمده بود

 

             به کوهستانی برو و فریاد کن

 

   بگو هنوز جایی برای امید واری هست؟؟

 

                      پاسخ میاد که

 

                           هست

 

                           هست

 

                           هست...



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت19:40---31 شهريور 1393
قلبم که از سختی ها به گشاد اومد تنگ چیه
رفتم کوه دوباره داد زدم امیدی هست؟
هیچ صدایی نیست فقط مردم نگام کردن با تعجب خیط شدم
یکی از دوستام الکی واسه این که جم و جورم کنه گف نه اقای امیدی نیستن تشریف بردن


امیرحسین
ساعت19:39---31 شهريور 1393
خو من گفتم دیگه امیدی نیست؟
گفت نیست نیست نیست نیست
ولی خو هواسش نبود به جا سه بار چار بار گفت
ینی سوتی داده؟
الان من حرف کیو باور کنم این وسط دهه


بهار
ساعت19:33---21 شهريور 1393
سلاممممممممم
موفق باشی عسل


پیمان021
ساعت12:14---6 شهريور 1393
عالی بود عزیزم

الیاس
ساعت20:56---5 شهريور 1393
عالیه
پاسخ:ممنونم داداش


Ali
ساعت19:24---5 شهريور 1393


لیلا
ساعت19:22---5 شهريور 1393
وبلاگت حرف نداره هوارتا لاییییک

mm
ساعت19:21---5 شهريور 1393
واوووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووو عالللللللللللللللللللللللللللل لللللللللللی بودش دمت گرممممممممممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بازديد مطلب: 138 | امتياز مطلب: <-PostVote-> | امتياز به مطلب <-PostVoteForm->
نوشته شده در چهار شنبه 5 شهريور 1393برچسب:,ساعت 16:54 توسط ♫♫♥♥♥عســــــل♥♥♥♫♫|

<-code-min->


آخرين مطالب


Design By : ghalebeweblog.ir


<-linkbox->